fbpx

Mi-as fi dorit sa nu existe seara trecuta. Sa dam timpul inapoi si sa nu fi murit doi oameni nevinovati. Si mai ales … sa ii salveze cineva la timp.

accident-aviatic-1

Se va discuta mult despre asta. Pacat ca doar oamenii pe la locurile de munca o vor face si, prin unele locuri, expertii. Ca in rest deja sunt inconjurata de pareristi si de persoane care le stiu pe toate si vorbesc doar despre asta.

Ceea ce vreau sa fac acum este sa le multumesc public celor de la Transsylvania Offroad Club. Dupa ce ore in sir autoritatile nu au ajuns la avion, cativa membri din aceasta echipa au plecat sa caute victimele si sa ajute la transportul lor. Cu ajutorul padurarului si a dotarilor de pe masinile lor, mult superioare celor de la stat, platite din bani publici,, au si reusit.

Multumesc Marius Pop si Lucian Neag care au ajuns primii la locul accidentului, au oferit primul ajutor celor 7 persoane si au ajutat la transportul la ambulante. Din pacate 2 oameni care au supravietuit si au stat constienti cateva ore nu au mai reusit sa ramana in viata, chiar daca ceilalti stateau pe telefon cu autoritatile, care nu reuseau sa ii localizeze.

„Am discutat cu cineva de la ISU, cu colegii de la București, ni s-au dat informații foarte eronate. Am mers de doua ori la Crucea Iancului, nu era nimic acolo. Am discutat cu o victima, ne-a spus clar ca a trimis coordonate GPS. Noi nu le-am primit exact. Una dintre victime ar fi putut fi salvata, ma refer la medicul rezident”, a spus Marius pentru Digi24.

In rest … un telefon nu poate fi localizat chiar oriunde, cu tot cu GPS. Nu e ca si cum in varf de munte, in zona nepopulata, un smartphone te va ajuta in orice secunda. Asa ca nu e ok nici sa dam cu pietre spre cei care nu au localizat locul accidentului mai repede. Plus ca si daca ii localizau nu aveau cum sa ajunga la ei imediat pe ploaie si ceata si intr-o zona in care nu se putea zbura in conditii sigure. Asa ca sa lasam ancheta sa vorbeasca si sa o lasam mai moale cu acuzatiile!

Multumesc Transsylvania Offroad Club ca platiti taxe si impozite enorme ca sa aveti masini cu care sa ne salvati oamenii. Si celor peste 300 de voluntari. Ca altii nu sunt in stare … Povestea si foto de aici.

Aseara a fost vorba de oameni si atat. In rest … poate facem mai mult si vorbim mai putin!

Poate vrei să citești

One thought on “Multumim Transsylvania Offroad Club

  1. Idiotii aia habar nu au avut sa transforme matematic din WGS84 in semnal de coordonate GPS de-aia a durat atat . Au primit informatiile de pe iphone-ul omului cu LAT si LONG pe puncte cardinale si tot nu au fost in stare . Ce s-ar fi intamplat daca erau 300 oameni . La -10 grade nici nu vreau sa-mi imaginez cum este sa treaca 6 ore ! De apreciat padurarii care atunci cand au ajuns oamenii aia tipau de frig in intuneric i-au salvat , le-au facut focul , i-au infofolit in ce-au avut pe ei si i-au carat pana la ambulantele SMURD !
    1. Puteau cere operatorului prin care s-au facut apelurile informatia de celula , si aflau pozitia in functie de coordonata radar
    2. Aveau culoarul de zbor al aparatului , dar ei au cautat in alta parte
    3. STS trebuia sa-i localizeze cu precizie de 1m in maxim 1h:30 minute prin sistemele speciale (nici nu era nevoie de semnal radio GSM pe telefoanele lor pentru ca oricum ele emit in spectru radio LF terestru si cand au bateria descarcata)
    4. Armata avea sisteme si mai bune si mai rapide de localizare , dar trebuia acord juridic , iar daca mor oameni pe ei nu-i intereseaza ! wtf ce tara

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.