fbpx

Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. 

Din pacate nu am ajuns astazi la eveniment, dar am urmarit cu atentie discutiile de pe Twitter. Si, mai ales, am vrut sa vad neaparat cine face parte din topul acestui an.

TSB 01-10

Dupa cum banuiam, Vodafone se mentine in fruntea clasamentului Top Social Brands, urmat de Samsung, Danone, Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange.

Nu sunt client Vodafone dar mereu am apreciat activitatile lor de Social Media. Sunt fan Samsung, nu am fost niciodata intr-o campanie cu ei, dar nu ma impiedica sa recunosc ca au evoluat enorm. Danone e prezent mereu in online iar Avon tot creste! Surpriza, din partea mea, e Pepsi inainte de Coca-Cola, dar daca ma gandesc la draga de Ana-Maria Nastase, atunci inteleg. Iar Heineken e normal sa fie acolo si ma bucur ca fetele de la Oxygen PR fac treaba buna (pozele de mai jos sunt de la Oana Grecea).

top_social_brands1

top_social_brands2

In plus, am gasit si alte statistici interesante pe Romania, pe care vi le arat in poza de mai jos:

statistici_romania_socialmedia

Ma bucur sa vad in top new entry branduri dragi mie si care sigur anul viitor o sa fie in Top 10. Felicitari tuturor si la mare mare!

Poate vrei să citești

3 thoughts on “Top Social Brands 2013

    1. In analiza activitatii brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati ce pot fi derulate in promovarea in social media: blog de companie / blog de brand, campanii pe bloguri, pagina de Facebook, campanii pe Facebook, Facebook Ads, Aplicatii Facebook, Cont de Twitter, Campanii pe Twitter, Profil pe Wikipedia, cont Flickr, cont YouTube, cont Google+, cont Instagram, cont Pinterest, spoturi virale, site-uri de user-generated content, initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.

      Nu au fost incluse in analiza branduri media, exclusiv online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.