fbpx

Astazi sunt prezenta la Webstock 2012 in calitate de Blogger Oficial. Voi incerca sa fac live-blogging atata cat ma tine priza. Voi face update din cand in cand, deci refresh! Puteti vedea live aici.

Cristian Gog – Gog Sock

A dat startul conferintei, dupa o scurta introducere facuta de Cristian Manafu. In cadrul discursului sau, a facut o gluma cu o tigara falsa cred si apoi ne-a prezentat cateva idei despre psihoza si faptul ca nu exista culori, frumusete etc. Realitatea este creata de noi si o traim pe baza unui sistem de convingeri. Noi ca oameni nu stim nimic pentru ca aveam convingerea ca exista niste lucruri dar nu stim ce sunt.

Rene Descartes a ajuns la concluzia asta “Gandesc, deci exist!” incercand sa puna bazele unui set de principii care sa stie ca sunt adevarate. Se indoia de tot si singurul lucru pe care il putea cunoaste sigur e ca el exista. In plus, daca crezi cu tarie in ceva, acel lucru urmeaza sa se intample.

Fake it until you make it! El a facut asta cam 6 ani de zile. Trebuie sa te preface suficient de mult timp pana sa te crezi si tu si sa ii faci si pe ceilalti sa te ia in serios. Si intr-un final o sa o faci pe bune.

Ambasadorul Marii Britanii Martin Harris, bloggerul surpriza

E singurul ambasador de la noi care blog. El scrie pentru comunitatea de englezi din Romania, oamenii politici cu care interactioneaza si care ar fi interesati de situatia de la noi si, nu in ultimul rand, pentru romanii activi in social media. Pentru ca in Romania sunt peste 5 milioane de oameni pe Facebook si atunci este foarte important sa ii urmaresti, atat pe ei cat si pe cei de pe Twitter.

Isi doreste sa demonstreze ca Facebook nu e doar o pagina si o platforma online. Unde putem sa folosim Social Media pentru a crea engagement? E nevoie de actiunile cetatenilor. La nivel mondial doar 14 diplomati mai au blog si spera ca acest numar sa creasca.

Angus Slater (Vodafone) – In online suntem mai puternici!

El considera ca totul poate sa fie mult mai bine in Romania, in toate domeniile. E un om extrem de optimist!

In septembrie 2009 au inceput sa posteze pe pagina de Facebook si primele campanii cu bloggeri, pe care i-au lasat sa scrie ce si cum vor ei. Pentru ca ei acorda o extrem de mare importanta autenticitatii.

De retinut ca toate campaniile dezvoltate de Vodafone au si componenta de social media. Inovatia in acest domeniu este vitala si prin fiecare campanie incearca sa ofere un motiv romanilor sa fie mandri. Pe conturile de Twitter, e-forum si Facebook ofera asistenta pentru clientii lor si pentru oricine interesat de serviciile lor.

Ne este prezentat studiul de caz “Impreuna suntem mai puternici!”. O campanie promovata atat in offline cat si pe online, cu rezultate peste asteptarile lor. Facebook, bloguri, twitter si alte retele sociale au fost populate cu mesajele lor.

Concluzia: Power to you, power to us all!

Prezentare in 3 acte! Online suntem mai puternici!

Acum un an si doua zile, Manafu solicita ajutorul bloggerilor pentru a sustine o campanie cu impact social mare pe o problema reala, fara sa stie despre ce era vorba. La o saptamana dupa, 154 de oameni au anuntat ca vor sa il sprijina.

Cauza promovata era serviciul de urgenta 112 prin care se dorea sa se atraga atentia asupra a doua lucruri: numarul mare de apeluri false la acest numar special si deci numarul mare de oameni cu reale probleme pusi pe asteptare si sa se transmita invitatia de a participa la cursuri de prim ajutor. Astazi, la ora 16, cursantul cu numarul 9000 va face acest curs!

Chinezu ne spune ca si bloggerii sunt oameni. Diferenta e doar aceea ca primii au blog, care este o extensie a sufletului lor. Promoveaza mereu blogosfera locala care este extrem de importanta si trebuie luati in seama din ce in ce mai mult. Vorbeste despre “Hai sa ducem Romania 2.0 la Londra” prin care 81 bloggeri au participat si a avut 128.000 impressions si 94.000 vizitatori.

Alex Tunaru vorbeste despre #construim sau diferenta intre continut si content si ce pot face bloggerii cu mainile lor, exceptand scrisul.  Totul a pornit de la cum se construiau casele in Ardeal, cum dadeau oamenii din mana in mana, intr-un sir imens si puneau caramida dupa caramida pentru a construi case.

Dincolo de cum impartim noi o campanie in online (content si suport tehnic) mai e ceva in spate. Contentul se poate imparti in cont (fond – ce faci) si forma (ce spui despre ce faci). Ideea nu este doar sa generezi content ci sa dai continut acestui content pentru ca astfel capeti credibilitate, vorbeste despre ce faci si nu despre ce ti s-a vorbit, sa faci mai mult decat scrii si tine minte ca cititorii tai sunt stapanii tai.

Cei de la Habitat for Humanity i-au propus sa puna bloggerii la munca, anul trecut au fost 30 de oameni sa construiasca si care au trecut de la tasta la caramida (singura diferenta e ca nu pui tasta peste tasta ca sa construiesti ceva ci tasta langa tasta). Cel mai mare eveniment a fost Ziua Bloggerilor la BigBuild (#construim).

Anul asta e putin diferit: bloggerii isi platesc transportul si masa (le-a fost asigurat de Fundatia Vodafone si AdVenture), bloggerii strang bani totusi pentru donatii), ei nu sunt premiati si merg astfel la #construim.

Mesajul de final: ar fi ideal sa incercam sa descoperim muschi pe care nu ii avem, situatii care ne pun in situatii speciale, sa ne #construim singuri!

Concursul Webstock Instagram

290 de fotografii inscrise in concurs, 20 de poze castigatoare, printate in Little Book Blog si pe tricourile Webstock si expuse in Vodafone Experience Store.

Madalina Uceanu – State of Social Media Employment 2012

Pe Linkedin sunt 1300 PR Consultant/Specialist, 1100 Social Media Specialist, 3100 Social Media Manager, 5200 Online Manager si 10.000 Online.

Cel mai multi sunt in Bucuresti, in comercial, in organizatii cu mai putin de 50 de angati.

Cei mai multi poarta titlul de Social Media Manager si Social Media Specialist (crestere de la 10% la 30% fata de anul trecut). Ei au pornit din relatii publice, online si presa. Doar 7% din subiecti si-au inceput cariera direct in Social Media.

Managementul conturilor sociale si postarea si revizuirea continutului sunt cele mai frecvente activitati de Social Media. A scazut activitatea de cercetare cu 11% in minus.

Timpul zilnic la birou in activitati de social media este petrecut la munca de 62% din respondenti. Managerii si specialistii in Social Media dedica acestui domeniu trei sferturi din timp.

Departamentul de marketing este cel care se ocupa de social media in 34% din cazuri. Cei mai mult sunt de 1-2 ani in Social Media si foarte multi sunt cei care au mai mult de 2 ani.

Salariile au scazut in social media fata de anul trecut, cei mai multi avand intre 300 si 500 euro adica 32% fata de anul trecut cand 39% aveau peste 500 euro. Scaderea estimaa ar fi de la 850 euro la 660 fata de anul trecut.

Companiile ofera pentru sm specialist junior 300 euro si 600 euro pentru senior, online/sm manager de la 450 euro junior la 1500 euro pentru seniori.

Dragos Chivu (Vodafone) – Start-App

Webstock 2011: Concursul “Oare se poate” cu 5269 aplicatii propuse, votate de 1.576.100 persoane si transformate in 32 de aplicatii facute cu 1.500.000 de descarcari totale.

Tot anul au sprijini dezvoltatorii de aplicatii prin parteneriate pe divertisment (SeeNow), stiri si informatii (Cinemagia), utile (Transport Urban), social (Sapte Seri).

Cum ne implicam – de la idee la succes: promovare, distributie, preinstalare si monetizare.

Ce urmeaza: Start-App Challenge, castiga 10.000 euro si titlul de partener oficial. Trimite ideea ta de aplicatie la contact.developer_ro@vodafone.com pana la 30 noiembrie, citeste confirmarea si ghidul de conectare la sistemul de tarifare cu plata pe factura, introdu serviciile cu plata in aplicatia ta si submite-o in market-ul de Aplicatii si daca generezi cele mai multe venituri, castigi si marele premiu.

Mihai Holhos (Doza de Has)

Mihai este un mare fan al Youtube de unde a invatat extrem de multe si incearca sa le aplice. S-a apucat de asta anul trecut, cand nu il stia nimeni, acum are fani, este un model pentru tineri si un formator de opinie. Dar stie ca are si o mare responsabilitate.

A inceput sa se filmeze in casa cu un webcam si sa incarce pamflete dupa youtube-rii consacrati internationali. Il gasiti aici si are 64.000 subscribers si 13.400.000 vizualizari.

Vali Petcu (Zoso.ro) – I hate your digital strategy

100.000 cititori pe luna, a inceput in 2005

Strategia ta de online:

Luati-va un specialist pentru online pentru ca va ajuta la strategie, comunicare si control.

Stabiliti o prezenta online si faceti lucruri pe termen lung.

Stabileste un purtator de cuvant (Vodafone Buzz, Sasha de la ING, Orange pe forumuri, Negrea de la BCR)

Asa NU: Bergenbier cu Ziua Barbatului, Coca Cola Ringtones si Activia – povesti feminine.

Strategii expirate: sa platim niste bloggeri sa scrie, eventual in aceeasi zi, apoi iConcursurile, si goana dupa numere (ignorarea si necunoasterea audientei).

Trei strategii noi: Brand placement, lasa pe altii sa spuna povestile (povestea cu cureaua Rolls Royce si povestea Bergenbier-Timisoreana), integram campania in altceva (le facem mai mari si mai de durata)

Exemple de asa NU: Ciuc Radler (impact mare, comunicare defectuoasa, omiterea iubitorilor de radler), Desperados (impact mare, probleme la petrecere, tepuiti de distribuitori, acum fac spam pe Facebook), refinantare ( impact mare, texte de valoare redusa, zero impact in Google), DentEstet (campanie vioaie, boala grupoanelor)

Greseli triste: asocieri neplacute si nepotrivite, unii oameni sunt peste tot, scopul final e necomunicat si unora nu le pasa.

Campanii bune: Danone cu Obiceiuri Sanatoase (idee buna, de termen lung), Galaxy S3 (nu au dat teluri in teste dar au pus 20 de telefoane intr-un mall la butonat), Staropramen (sponsorizare evenimente la care vin onlineri), apartIKEA (idee buna, impact mare, spalat rusinea de anul trecut)

Strategii favorite: uite un comunicat util, ai scris de bine de noi, stim ca esti trist, stim ca iti cauti espressor si scrie ce vrei tu.

Eduard Novak (Sportiv) – primul campion mondial Jocurile Paralimpice

Primul vorbitor intampinat in picioare, cateva minute de aplauze si apoi aplaudat de mai multe ori in timpul prezentarii.  “Daca as fi stiut ca aduc atata bucurie, as fi muncit mai mult.”

Au trecut 3 saptamani de la Jocurile Paralimpice si se simte ca in lumea onbike. E aplaudat mereu si inca nu ii vine sa creada. Vine intr-o familie simpla, e singur la parinti, tatal a fost sever cu el si spera ca acum este mandru de el, a inceput cu patinaj viteza, a castigat 25 de titluri de campion national, a avut un accident grav si credea ca totul s-a terminat si munca lui de 15 ani s-a dus.

Au urmat operatiile si apoi, dupa o luna, inca se intreba de ce s-a intamplat asta si incerca sa gaseasca un alt sport pe care ar putea sa il faca. Mama lui i-a propus sa faca ciclism. S-a antrenat mult, s-a documentat si nu s-a lasat pana nu isi depasea zilnic puterile pana, in 2 ani, a castigat prima medalie.

A durat 8 ani ca sa isi dea seama de ce are nevoie pentru medalia de aur: 6 biciclete, medic, maseur, antrenor, echipa etc. A fost mult timp campion mondial si i s-a cantat imnul Romaniei dar nu stia nimeni de la noi din tara. Pana anul asta cand toti au aflat de el, dupa ce a castigat la Londra dupa 25 de ani de munca. Acum se pregateste deja de Rio in 2016.

Campionatul National de Blogging – Chinezu

Toti bloggerii care se inscriu la Blogal Initiative, acestea se acumuleaza in timp puncte si poti sa iti cumperi lucruri. E un subiect interesant si pentru bloggeri si pentru agentii. Va exista un clasament al bloggerilor care v-a conta mult in viitor.

Sectiunea PRO BLOGGING

Razvan Pascu – Despre blogurile de nisa (turism)

Blogger de turism si consultant PR in turism. 25.000 fani subscribers pe Facebook, 58.000 unici pe blog pe luna, 298.000 vizualizari luna august pe blog, 4200 abonati RSS si newsletter. Target: corporatisti, antreprenori, 25-35 ani, venituri medii si peste medie si cu hobby calatoriile.

Sunt peste 500 de bloguri de turism in Romania dar nu am auzit decat de cateva (maxim 4-5).

Solutia pentru minim succes:

– detaseaza-te de restul

– alege-ti subiectul central

– pozitioneaza-te si promoveaza ce ai unic

– asociaza-te doar cu branduri puternice

– munceste

– fii perseverent

Blogul de nisa este creat in jurul unei idei, dar din pasiune. De aici incepe totul:

– informatia + dorinta de a o transmite

– modalitatea de a comunica pasiunea ta

– alege informatiile care sunt de interes si pentru altii

– identifica si fidelizeaza-ti publicul

Comunicare eficienta: simplitate, elemente surpriza, nu aglomera cu multe cuvinte, credibilitate, emotie si nota personala, poveste (personala sau de calatorie)

Sfaturi pentru articole de succes: pune informatie utila (ponturi utile, chestii practice), titlu simplu si concis (cuvinte cheie), formateaza corect continutul, poze suficiente.

Ce asteapta companiile de la un blog?

– proiecte speciale (lipsesc ideile inclusiv la companii de PR)

– viziblitate mai mare in fata unui public de nisa

– promovare dincolo de barierele tv, presei scrise sau online-ului clasic

Exemple parteneriate: cu Paravion.ro de peste 2 ani, Tarom (primul blogger care i-a convins sa intre in promovare pe bloguri acum 2 ani), Siemens Race cu premiul 1 la Digital Communication Awards Berlin.

Cea mai importanta alegere pentru un blogger: vrei blogul ca un business, vrei sa scrii doar pentru tine, vrei doar imagine, vrei sa castigi bani, vrei sa fii invitat la evenimente, vrei trafic mare sau nu.

Ce iti poate aduce un blog: prieteni, bani, imagine, calatorii, credibiliate, colaborari cu presa, campanii etc.

Cum a crescut: a preferat sa lucreze cu clientul final, nu a colaborat foarte des cu agentii de PR, si-a respectat si apreciat cititorii, a recomensat fidelitatea cititorilor, a aparut in media, a investit constant in promovare (Aplicatia de Facebook – 1500 euro), premiile primite.

Blogger = redactor, corector, Marketing Manager & Marketing Executive, Director de Vanzari, redactor-sef, PR&Events Manager, Social Media Manager

Costin Cocioaba – Working with brands

Are bloguri in romana, engleza, spaniola din 2004. Nu a fost niciodata un pro-blogger, pentru ca a considerat mereu ca mai are mult de invatat. A muncit 4 ani la ProTV ca Project Manager Online si apoi de 1 an si ceva conduce o agentie de digital, Bakers Digital Communication.

Beneficii blogger: continut, bani, ambele. Acum blogul este o sursa de venit pentru 32% dintre bloggeri si principala sursa de venit pentru 2% dintre acestia. BR 2011 = 620.000 euro (studiu desfasurat de el) – 31% articole platite, 23% display, 18% marketing afiliat)

Carente in blogging

– lipsa focusului sau orientarea gresita acestuia

– lipsa research (fa o lista cu branduri cu care ai lucra, cu care sunt relationate, care iti plac mult si afla ce comunica, cu cine lucreaza si cine sunt persoanele de contact si de decizie de la agentie si de la brand)

– lipsa proactivitate, profesionalism si proceduri (trimite ppt cu prezentarea personala si credential cu cine esti, ce faci, ce trafic ai, evenimente la care ia fost si cateva campanii la care ai participat si cat ai livrat si propuneri de proiecte)

Adrian Ciubotaru

“Brandurile de azi sunt raspunsul la aceeasi apetenta pentru poveste pe care oamenii au avut-o dintotdeauna”

Practici bune in relatia blogger – brand:

– autocunoastere (trebuie sa te cunosti foarte bine, sa te gandesti ce ai face cu si fara bani, sa ajungi sa faci ceva din pasiune pentru a ajunge sa nu mai simti ca muncesti)

– gandire pe termen lung (totul se schimba in fiecare moment, trebuie sa te adaptezi, sa faci proiecte de durata)

– documentare ( putini bloggeri se mai documenteaza acum despre companii si branduri si fac o mare greseala)

– relatii directe si personale (conteaza enorm oamenii si asocierea buna)

– generozitate ( cand esti generos, esti puternic!)

– gandire activa (nu reactiva, vino cu idei proactive, propune campanii, nu astepta mereu)

Concluzia: cum spunea Mircea Eliade, a trai din blogging e un lucru fantastic! :)))

Panel: Arhi, Zoso, Chinezu, Visurat

Care e situatia blogosferei in acest moment?

Chinezu: In ultimii doi ani blogosfera a crescut enorm si acum incepe sa se gandeasca ce face pe viitor. Suntem la stadiu de analiza si vedem ce se va intampla pe viitor.

Visurat: Boom-ul blogosferei a fost in 2007 si acum suntem intr-o etapa in care scadem mult. Dar totusi blogosfera a inceput sa se aseze acum. Ne plangem ca mereu sunt bloggeri cunoscuti in campanii dar nu ne intrebam cum putem sa ii depasim. Nu e o solutie sa critici bloggerii. Cei care se tin de treaba, se ridica si au succes.

Zoso: Fluctuatiile sunt normale si nu e ca si cum conteaza cate bloguri sunt.

Arhi: Blosfera a realizat ca daca vrei sa ai un blog bun trebuie sa muncesti destul de mult. Si atunci s-a retras pe retelele sociale, poti sa pui trei randuri si o poza frumoasa si gata. Cred ca se plafoneaza blogosfera pentru ca marea majoritate se gandeste ca e foarte simplu sa faci bani si atata. Nu asta e punctul de pornire.  Eu scriu din nevoia de a impartasi si cu ceilalti.

Ati descoperit bloggeri tineri care promit?

Chinezu: Florea Cristian si Dragos Asaftei. Sunt bloggeri tineri senzationali dar ei trebuie sa scrie constant, sa aiba curaj sa intrebe, sa ceara ajutor si rabdare multa.

Visurat: A primit un mail de la Sergiu Nicola si Andrei Marinica, din Hunedoara, care au facut Blogosferahd.net. Vor sa faca ceva, sa propuna idei, sa se miste. Sunt un exemplu de oameni activi. Apoi alte exemple sunt Alex Dima si Dragos Asaftei.

Zoso: Este extrem de pesimist in privinta noului val pentru ca sunt foarte putini care inteleg ca trebuie sa munceasca. Ultimul blogger pe care l-a descoperit el este Pitici Gratis, unul despre de vechi. Ultimul blog pe care l-a trecut in blogroll-ul lui este al Claudiei Tocila.

Arhi: Are o sectiune speciala pe blog cu bloggeri copilasi si o data la 6 luni face un articol pe blog in care roaga sa ii fie propuse bloguri de tineri. In rest sunt cateva nume pe care le-a descoperit si printre ei se numara Alioja.ro, un povestitor extraordinar si pe care il sprijina foarte mult.

Sunt unii bloggeri care incearca sa se promoveze din agresivitate asupra A-listerilor. Exemple?

Visurat: Nu am vazut niciun hater care a ajuns un blogger de succes, de 6 ani de cand sunt prin online.

Zoso: Povestea unui baiat care il injura maxim de mult timp, il cauta, afla ca lucra la Gandul.info, avea 42 de ani, un copil de 7 ani, era redactor si scria despre ofertele turistice. E foarte nasol sa ai o anumita varsta si sa vezi ca un tanar de 25 de ani are acelasi salariu ca tine si e mult mai celebru. Atunci am decis ca merg mai departe.

Arhi: Eu nu vorbesc despre asta pentru ca marea majoritate se exprima intr-un limbaj suburban.

Chinezu: La mine subiectul asta e pe ignore, prefer sa nu discut despre asta.

Banii sunt putini pe piata, sunt multi bloggeri cu trafic ok pe piata. Care sunt principalele piedici intr-o colaborare mai buna intre bloggeri si companii?

Zoso: Unul dintre motive este lipsa ideilor. Trei sferturi din campaniile de anul asta sunt proaste, reimprospatate si cu care nu vrei sa te asociezi.

Visurat: Eu consider ca e vorba de lipsa contactului cu realitatea. De exemplu: e un eveniment cu bloggeri, sunt invitati unii bloggeri mai medii pentru ca scriu 7 articole despre un eveniment. Conceptia e ala scrie mult despre acel subiect dar nu realizeaza ca un numar de cititori sunt super aglomerati cu aceasta tema. Apoi o alta problema e lipsa de documentare (il invita lumea la evenimente in Centrul Vechi Bucuresti si el locuieste in Hunedoara)

Arhi: Domnisoarele din online prefera sa invite la evenimente bloggeri ca sa scape doar cu niste piscoturi. Si cum unii spun ca 15 bloggeri mai mici ating acelasi trafic ca mine, ce am putea face …

Chinezu: Lipsa de exercitiu, faptul ca multi din companie dau mailuri si atata si nu ne intalnim ca sa aflam mai bine fiecare ce vrea. Trebuie sa ne vedem, sa ne cunoastem, sa ne simtim, sa comunicam direct.

Legat de invitatii, ce sfaturi aveti?

Zoso: Cand trimiteti invitatii, spuneti acolo ca sunt conditionate de un articol. Pentru ca sunt prea multi care nu scriu, uita ca au fost acolo si apoi ne suparam. Sunt oameni care abuzeaza foarte tare si merg peste tot fara sa scrie nimic apoi. De aceea tot ce trebuie facut e sa facem un schimb corect. Iar daca esti la un eveniment care nu iti place, cel mai bine e sa pleci. Asa ca depinde de tine, ai posibilitatea sa alegi.

Voi ce greseli ati facut fata de agentii?

Arhi: Eu nu am un backround de comunicare, am facut comertul la ASE. Si greseala mea majora a fost ca nu am realizat ca PR-istele nu iti sunt prieteni ci doar isi fac munca. Am considerat pe unii dintre ei amici, credeam ca aveam o relatie. Si ma trezeam ca participam la evenimente, scriam, mergeam pe unde trebuie si apoi ma sunau cu tot felul de cereri pe prietenie, fara bani, doar cu promisiuni desarte. Si atata, nimic nu s-a intamplat niciodata.

Visurat: Cea mai mare greseala a fost ca am acceptat sa lucrez cu Standout! Tin enorm de mult la sinceritate, la corectitudine, punctualitate. Ma deranjeaza enorm cand mi se promite ceva si nu se intampla asta.

Chinezu: Cea mai mare parere de rau este ca nu am ajuns la suficient de multe agentii ca sa ne cunoastem si sa vorbim, sa le explic parerea mea despre cat de prost fac ei cateva lucruri.

Ce ar trebui sa invete un blogger de la un jurnalist si invers?

Visurat: In primul rand, eu cred ca un jurnalist are multe de invatat de la un blogger dar nu poate sa le aplice. In general jurnalistii au niste sefi care nu sunt jurnalisti ci oameni care trebuie sa vanda un produs. Nu am cunoscut pana acum un jurnalist bun dar ei ar putea sa invete de la mine mandria si verticalitatea. In plus, pe mine ma enerveaza foarte mult modul in care unii jurnalisti isi justifica tot prin salariu.

Arhi: Jurnalistii de la mine ar putea invata bunul simt, sa nu furi de pe alte bloguri etc. Eu as putea invata de la jurnalisti cum e sa fii nesimtit.

Chinezu: Ar trebui sa vorbim cumva de la industrie, ar trebui sa nu ajungem la autosuficienta, sa anticipam niste trenduri si sa nu murim niciodata atat de urat asa cum moare presa acum. O sa ajungem in blogosfera la un moment dat la o criza adevarata cand o sa dispara multi bloggeri si va conta mult cum vom trece peste asta.

Care este articolul vostru preferat din ce ati scris voi?

Zoso: 2009, septembrie, “Care e drumul”, despre viata care se face in pasi.

Arhi: Acum 2 ani era o discutie mare pe net despre o carte despre cum sa te lasi de fumat. Am avut X discutii cu acele persoane si incercam sa le explic ca nu ai cum sa te lasi de fumat doar pentru ca iti zice unu asta. In aproape 6 luni de zile, aproape toti se apucasera iar. Am scris un articol care se numeste “Cum te imbolnavesti de cancer si cum mori” despre tatal meu. Mare lucru e ca sunt cateva zeci de comentarii de la oameni care spun ca au citit, s-au cutremurat si s-au lasat de fumat.

Visurat: Articolul “Joc murdar” de pe 9 septembrie 2007, despre o intamplare nostima.

Chinezu: Am foarte putine postari in care nu m-am transmis eu pe mine. Dar o recomand pe cea pe care o sa o scriu saptamana viitoare si unde voi explica ce fac eu acum.

Victor Kapra: Cel mai bun articol al meu a fost in 1993 la ziarul Ora, cand in lipsa de subiecte, am facut un reportaj la crematoriu si am coborat in subteran si am mers pe tot lantul tehnologic si printre borcanele cu cenusa era si a unui scriitor cunoscut.

Gala Premiilor Webstock  cu nominalizatii de la fiecare sectiune aici.

PUBLISHING – Loc 1 – Iv cel Naiv’s Blog

Loc 2 – TuristDeRomania.Ro

Loc 3 – Ctr + D

UTILITY– Loc 1 – Facebrands by Standout si ikonom.ro

Loc 2 – Monitor Backlinks

Loc 3 – Obiective turistice Romania

VIRAL – Loc 1- Ma-ta are cratima

Loc 2- CARTI! Te Fac Neprost!

Loc 3 – Un share pentru o viata de artist by Serban Ionescu

SOCIAL NETWORKING – Loc 1 – KIT KAT – Pauza de la 13:55

Loc 2 – Twin Generator

Loc 3 – Radisson Blue Lifestyle

USER GENERATED CONTENT – Loc 1 – Orasul 20 20  by Rogalsky Grigoriu

Loc 2 – Dovezi ale suporterilor by Green Pixel

Loc 3 – Arata-mi ce-ti trece prin minte si Nokia Lumia Amazing Ambassadors by Wunderman

AUDIO & VIDEO – Loc 1 – Cuca Cuca by UrbanKid.Ro

Loc 2- BrightLounge si TVR +

Loc 3- The Airborne Project

BLOGGING CAMPAIGNS – Loc 1- BlogJuan

Loc 2- Indestructibila VARTA

Loc 3- Stafeta Nationala Renault Megane Olympics si #ObiceiuriSanatoase

SPECIAL PROJECTS – Loc 1 – ROM – Romanii sunt destepti

-Loc 2- Legea apei by Aqua Carpatica

-Loc 3- Cupa virtuala Timisoreana by GreenPixel si The Upgrade Race by Ileo

FACEBOOK APPLICATIONS – Loc 1- BCR Summer Job

-Loc 2- Horoscope Over a Cup of Coffee si Recunoaste-ti cadoul

-Loc 3- Spot the Rainbow pt Skittless si Turul Romaniei alaturi de Ursus si Pegas

BLOGGER’s PROJECTS – Loc 1- In jurul lumii

-Loc 2- Blogger la Schimb

-Loc 3- Cluj Brands Tour

MOBILE APPLICATIONS – Loc 1- Real Colors

– Loc 2- Orange Explorer

– Loc 3 – Mega Curiozitati pentru Mega Image si BIZ Top Social Brands si Aurasma

OTHERS – Loc 1- Renault Megane Olympic

-Loc 2- Chickshop

-Loc 3- Cross your fingers si Andrei Gligor pana in Sahara

Prezentari gasite pe Youtube

Despre strategia online, de Vali Petcu;
Despre riscurile în social media, de Andrei Rosca (Spada);
Strategii în social media, de Monica Jitariuc (The Practice).
Pro blogging – partea a doua, postata de neydamn.eu;
Vodafone Start-App, de Dragos Chivu (Vodafone)
Social media în mediul de afaceri, de Mădalina Uceanu (Portal HR);
Despre blogging ne-a vorbit Martin Harris, ambasadorul Marii Britanii în România.
Discursul lui Eduard Novak (sportiv de performanta)
Despre Doza de haș, de Mihai Holhos aka Mikey Has (video blogger)

Aceasta a fost conferinta Webstock 2012. Eu sper ca v-a ajutat live-blogging-ul meu. Va multumesc pentru rabdarea de a citi tot. Ne auzim anul viitor!

Poate vrei să citești

5 thoughts on “Webstock 2012, live-blogging

  1. Stau prost cu memoria vizuala. Daca te recunosteam p-acolo, te salutam. Iti citesc blogul de ceva timp. Felicitari pentru el. Si pt articol.

    Eu eram usor de recunoscut: singurul “hawaii” de p-acolo si cel care a chinuit cu intrebarile toti invitatii (nrocoul lor ca am avut doar invitatie partiala, de la 14:30 incepand) 😛 !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.